Wsparcie dla użytkowników
Pytania merytoryczne (oferta produktowa, podstawy obsługi portalu) - prosimy kontaktować się ze swoim Przedstawicielem lub Koordynatorem.
Pytania dotyczące obsługi technicznej Portalu Agenta i DMS lub pobierania druków wirtualnych - prosimy kierować do Help Desk'u na adres e-mail pomoc@interpolska.pl, tel. 22 333 77 66 od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach 8.00 - 18.00 

Rekomendowane przeglądarki
Google Chrome v39.0 lub nowsza
Mozilla Firefox v24.0 lub nowsza
Internet Explorer v9 lub nowsza

Szanowni Państwo,
 
w związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia informujemy, że Centrum Wsparcia Agenta w dniu 24.12.2018 pracuje w godzinach 08:00 - 14:00 natomiast 31.12.2018 w godzinach 08:00 - 16:00.
 
 
Zespół TU INTER Polska